Ce este un conţinut optimizat

Ce este un conţinut optimizat

Există un sfat pe care vi-l oferă toţi consultanţii SEO, "continua să scrii conţinut de calitate", acesta este sfatul pe care vi-l oferă toţi consultaţii SEO din întreaga lume. Aceasta este fraza magică care poate fi citită peste tot, dar rămâne în continuare oarecum misterioasă.

Da, într-adevăr, vă mulţumesc pentru acest sfat, dar ce înseamnă asta mai exact? Ar fi naiv din partea mea să cred că oamenii ar publica în mod deliberat un conţinut slab din punct de vedere al calităţii şi al lecturii pe site-ul lor, salvarea venind doar din partea SEO, care ar schimba brusc şi miraculos cursul unui site cu această strategie.

Totuşi ce înseamnă mai exact un conţinut de calitate? Cum putem optimiza un site pentru SEO? Dar, mai presus de toate, care este într-adevăr punctul forte? Vom vedea în continuare cum se creează un conţinut optimizat pentru SEO şi ce soluţie se poate găsi de fapt pentru tine.

Ce este mai exact un conţinut de calitate?

Un conţinut de calitate este acela care abordează problemele ridicate de către cuvintele cheie, prin care vizitatorul soseşte pe pagina ta. Mai exact, este găsirea de către vizitator a acelui conţinut calitativ care-l poate ajuta în situaţia pe care o are. Problema este că există, de asemenea şi proceduri tehnice care sunt legate strict de SEO.

Iar tu te întorci la aceste constrângeri făcând orientările care urmează a fi folositoare ţie pentru a-ţi optimiza conţinutul de pe site. Aminteşte-ţi că motorul de căutare este creat pentru a oferi cel mai bun răspuns în conformitate cu analiza de cercetare a utilizatorului de Internet. În teorie facilităţile le folosesc pentru a judeca dacă un conţinut este relevant sau nu, sau are doar un minim de relevanţă, deoarece adevărul este că tindem să fim de acord doar cu acele rezultate Google care sunt în mare parte relevante cu ceea ce căutăm.

SEO optimizat este acelaşi cu optimizarea pentru vizitatori?

Conţinutul optimizat pentru SEO este acel conţinut optimizat pentru a merge pe un cuvânt cheie (eventual mai multe cuvinte cheie). Astfel, conţinutul ar trebui să răspundă, cel puţin în teorie, la problemă de cuvânt cheie al situaţiei în cauză şi să ofere un răspuns vizitatorului care doreşte informaţii despre aceasta. Este un pic teoretic, dar aceasta este pentru a arăta că optimizarea unui conţinut pentru un motor de căutare nu afectează returnarea unui rezultat favorabil vizitatorului de site-uri.

Conţinutul tehnic al unei optimizări

Google-ul face diferenţa unui conţinut bogat de unul sărac? Am putea vorbi aici, de asemenea despre densitatea cuvintelor cheie, ceea ce corespunde la apariţia unor cuvinte cheie, cu precizarea să zicem aşa, a celui mai utilizat cuvânt cheie în raport cu numărul total de cuvinte. Noi trebuie să scriem textul având în minte interesul posibililor vizitatori.

Aceasta permite în special păstrarea aspectului natural al conţinutului (de exemplu: evitarea suprapunerii şi folosirii de sinonime multiple). Naturaleţea conţinutului este esenţială pentru conversiile dumneavoastră şi de asemenea pentru motoarele de căutare care sunt mai cunoscute. Ulterior, putem arunca o privire la densitate şi să luăm în considerare, dacă este prea mare conţinutul, în comparaţie cu concurenţii noştri.

În cele din urmă, vom încheia procesul incorporând un număr maxim de link-uri interne în cadrul conţinutului nostru. Este atât ergonomic, numărul de link-uri fiind limitat, la care putem adăuga şi faptul că vor returna cele mai bune rezultate pentru SEO. Adevăratul avantaj este returnarea a cât mai multe rezultate cu pagina noastră.

Am putea dezvolta subiectul pe mai multe pagini, dar în esenţă, ideea este ca în traficul generat de motoarele care se afla în contextul de optimizare, aproximativ 80% din rezultate vor fi generate de poziţionarea strategică a cuvintelor cheie şi 20% de la termenii de căutarea care vizează câteva rezultate ultra.

Aceşti termeni sunt, în general, compuşi din trei sau patru cuvinte sau poate chiar mai multe şi sunt specifice site-ului în cauză. În general, mai mult conţinut oferă mai multe şanse de vizită a siteului dumneavoastră.

Adevărul este că în realitate acest lucru nu se verifică, în materie de bloguri aplicându-se procentul de 80/20, 70/30, 60/40 sau chiar 20/80.

Beneficiile unui conţinut optimizat

Printre multiplele beneficii ale unui trafic generat de către numeroasele rezultate returnate la o căutare putem menţiona:

- traficul motorului de căutare va fi mult mai important;

- apoi traficul este, în general, descris ca fiind mai specific într-un domeniu anume;

- nu mai există o dependență de poziţiile mari.

Aceste precizări SEO sunt bonusurile tale, tu tot ceea ce trebuie să faci acum este să 'scrii conţinut de calitate', mai ales că acum ştii ce implică acest lucru.

Succes!

Daniela Irimia